tirsdag 18. april 2017

Hageduk som er mer enn duk.

Jeg har sydd en duk til bordet i hagen eller på terrassen.
Duken har to sider - den ene er en rutete duk med et litt maritimt preg.
Mens den andre siden er sydd som et ludo spill med et bredt felt med lin rundt. Jeg tenker det kan være en liten overraskelse når duken snues.
Duken er 90 x 90 cm. Jeg har laget mønster etter et vanlig ludospill som jeg har forstørret en del. Brikkene som skal flyttes er laget av en rundstokk og så gjenstår det å se om jeg finner en terning som er litt større enn de vanlige små.




6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk Vigdis. Ja når man er hekta på Quilting, er det fint å kunne lage noe som er nyttig.

      Slett
  2. Så morsom den Ludoduken var!Ønsker deg flotte hagedager fremover:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk Inger Johanne. Håper ludosiden kan være både til overraskelse og til nytte. Ønsker deg mange flotte vårdager i haven.

      Slett
  3. Så flotte duker du har sydd! Artig med ludo på andre siden :)

    SvarSlett
  4. Ja jeg så noen som hadde sydd et ludospill og da fikk jeg ideen til denne duken. Egen design.

    SvarSlett